Сторінки
- Головна сторінка
- Візитка блогу
- Візитка бібліотекаря
- Візитка ШБІЦ
- Читацькі конкурси
- НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
- Головні новини НУШ
- Інформаційна підтримка НУШ
- Популяризація освіти НУШ
- Електронні бібліотеки
- Шкільна електронна бібліотека
- Кращі читачі
- Методичні орієнтири ШБІЦ НУШ
- Всеукраїнський конкурс " Шкільна біблиотека - 2020"
- Підвищення кваліфікації
четвер, 9 червня 2016 р.
Використання шкільних підручників у навчальному закладі.
У І півріччі 2015-2016 н.р. завідуючою бібліотечно-інформаційним центром Ревуцькою Н.І. та активом бібліотеки - Гончаренко Дмитром (7-Б клас), Міллер Русланою (7- Б клас), Половинка Дмитром (8-А клас), Львовою Анастасією (101 група), було проведено рейд з питань збереження підручників у школярів 1-х - 9-х класів, 101 та 201 груп колегіуму.
Слід констатувати, що у результаті проведеного рейду-перевірки щодо збереження шкільних підручників визначено, що учні навчального закладу відповідально і акуратно відносяться до використання навчальної літератури: книги підписані, обгорнуті, вчасно зроблено дрібний ремонт. У початкових класах майже всі учні використовують закладки для користування навчальною літературою.
1 місце за підсумками рейду зайняли учні 1–А, 1-В, 2-Б, 2-В, 3-А, 3-Б, 3-В, 5-А, 9-А класів та учнів 101 і 201 груп колегіуму.
За результатами перевірки 2 місце зайняли учні 1-Б, 5-Б, 6-А.
3 місце посіли учні класів, яким потрібно ще приділяти увагу бережливому відношенню до шкільних підручників: зробити дрібний ремонт підручників, обгорнути їх обкладинками, обов’язково користуватись закладками для збереження аркушів книг - 2-А, 4-А, 4-Б, 6-Б, 7-А, 7-Б, 8-А.
Найбільш суттєві результати визначено в учнів 3-А класу. Дуже шанобливе відношення до підручників. Жодного зауваження щодо використання підручників учнями цього класу не зареєстровано.
Учні цього класу також стали переможцями у акції «Подаруй бібліотеці книгу». Особливою активністю відзначилися Бєлозор Олександра, Ярохіна Каріна, Коломієць Олександр та Матвієнко Владислава.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар